Liza Welsh

die sagte pienk en pers van die sonsopkoms

In Uncategorized on Februarie 13, 2012 at 06:21

Pappie… so baie dankie vir die rustigheid van more. Dankie dat U my oë oopgemaak het sodat ek die sagte pienk en pers van die sonsopkoms kon raak sien…. Die hele naweek en week was ek so besig dat ek nie die skildery wat U elke môre met soveel sorg geverf het, raak gesien het nie.

Dankie Vader vir die bokkies wat vroeg oggend hier voor my kamer venster kom wei en dankie vir die hadidas wat in ;n ry hier lands die swembad afgeloop het…

Here dankie vir die voorreg om te kan woon op ‘n plaas, ‘n rustige wegkruip plekkie waar dit elke aand voel of ons net so wel met vakansie kan wees.
Pappie, U genade is vir ons meer as genoeg. Vader en daarom vra ek U, vergewe ons vir die kere wat ons die lof van mense na jaag, of dit met opset is of nie… n mens raak soms meegevoer deur die lof van mense, ook word ons soms meegevoer deur ons behoefte om deur ander onderskraag te word en erken te word. Vader leer ons om al ons erkenning en al ons ondersteuning en aanvaarding by U te soek.

Amen.

Lewer kommentaar

