Liza Welsh

Wanneer ‘n besige skedule sy tol begin eis.

In Uncategorized on Februarie 10, 2012 at 18:45

Vandag is een vaan daardie dae wat die besige skedule sy tol eis en waar die ongeduldige gogga sy kop begin uitsteek….

En dis absoluut wonderlik hoe die Here al klaar vooraf geweet het, want soos die ongeduld begin borrel, so gee hy vir my Jeremia 17:5: “Vervloek is die wat op die mens vertrou en die mens sy arm maak, terwyl sy hart van die Here afwyk.” … en dan vers 7: “Geseënd is die man wat op die Here vertrou, en wie se vertroue die Here is.”

My baie besige skedule is as gevolg van die voortreflike, oorvloedige en onophoudende genade van die Vader…. Maar saam met al die nuwe verantwoordelikhede kom die leerskool om nie toe te laat dat my hart van die Here afwyk nie… ‘n leerskool wat dit duidelik maak dat mense nie op die mense aan die hoof van jou dagtake staan moet vertrou nie, maar om eerder net op God vertrou.

Dit bly so belangrik dat ons die Here voortdurend vra om aan ons skedules en aan die inhoud van os lewens te skaaf en te snoei…. Om volkome beheer aan hom oor te gee……

Dit is so belangrik om naby aan Hom te bly, want terwyl ons geloof ons nie perfek maak nie, en terwyl dit nie altyd verhoed om sonde te kies nie, is Sy teenwoordigheid rein en heilig en hoe nader ons aan Hom beweeg hoe meer sal sy Heiligheid ons vervul en sal ons meer van die vrug van Sy Gees begin dra. In Sy teenwoordigheid is daar nie plek vir ongeduld nie… ook nie vir die ander vrugte van die vlees nie…. Sy Heiligheid is sterker as die vlees!

Daarom Here my eenvoudige gebed vandag: “Leer my om die kommunikasie lyn tussen U en my oop te hou, leer my en wys my hoe om te midde van my besige skedule na aan U te bly en Here neem U beheer van my skedule sodat daar nie n string onskuldige slagoffers agter my sal bly lê nie.

Amen!

Lewer kommentaar

