Liza Welsh

ek-is-reg-en-jy-is-verkeerd-sindroom

In 80 Dae van Skattejag,Gebede on Maart 30, 2011 at 23:11

Die laaste keer wat ons verlede jaar gesels het, was ek nog besig om die wonderlike skattejag wat Pappie met my gedeel het… met julle te deel.

In die tussentyd het hierdie skattejag woeste, opwindende draaie gemaak, en is ek as nederige dienaar en ook ons gesin geestelik al weer op ‘n heel ander plek. Maar tog is dit belangrik om eers die eerste deel van hierdie storie klaar te gesels.

Ons het gesels oor die simptome van die Gees van Onmin… Ons het bepeins oor ons voos gestampte tone…. En vandag gesels ons oor een van die grootste wortels van onmin en rusie tussen mense… die-ek-is-reg-en-jy-is-verkeerd-sindroom.

ek-is-reg-en-jy-is-verkeerd-sindroom

Ek is ALTYD reg….

Jy. altyd VERKEERD…

My perspektief die enigste –

Joune van min belang
Trots laat die waarheid verdamp

Net droë klippe van eie wys bly gestand.

Vader maak my nie sus of so…

Soos daai een of die

Wees my genadig, verlaag my nie soos die ander.

So volg trots my tot in my binnekamer.

Tussen mens en God kom maak hy hom tuis.

Help die, help daai

Dat hulle MY waarheid kan sien…

Jou waarheid??

My waarheid?

Wat bly oor van DIE WAARHEID

die enigste Ware Waarheid?

God verander my man,

Here gee my vrou ‘n make-over,

Verander my kind se denke

Dat hy soos ek kan dink…

Jou wil??

My denke??

Wat bly oor van God se wil…

Waar is daar plek vir Sy denke?

Ek is ALTYD reg….

Jy. altyd VERKEERD…

My perspektief die enigste

Joune van min belang

Hoeveel keer ploeg ons nie so bo-oor mense… die mense vir wie ons die liefste is nie.? Dis ‘n les wat ons ook oor en oor moet leer… ek het die les onthou in November… miskien nog Desember, maar met toetse in Maart en huiswerk wat meer raak… moes ek al weer die selfde les leer hierdie week leer. Maar die keer het God dit in meer diepte op die tafels van my hart kom skryf….

Alles… maar alles waarvoor ons bid moet op die einde van die dag gaan om ons eie gemak of eie begeertes draai nie… alles waarvoor ons bid en waarvoor ons vra… ALLES moet gaan oor die eer van God, oor SY Almag, Sy Heiligdom, Sy Eer… nie my gemak nie.

Dit is wanneer ons dit begin verstaan dat ons die advies van Joyce Meyer kan volg wanneer sy vir ons die medikasie vir hierdie vreeslike sindroom voorskryf:

Vir die verdorde trotse keel is dit dalk drie bitter pille om te sluk….maar elkeen se uitwerking is absoluut onbeskryflik.

  1. Verruil jou trots vir nederigheid…
  2. Sit ‘n wag voor jou mond. (EN nee dis nie ‘n verskoning vir stilstuipe nie)
  3. Laat die Gees jou lei oor hoe om wat en wanneer te sê.

Dis amper naweek.. en dit blyk of ‘n mens bietjie meer tyd het om sulke moeilike oefeninge oor ‘n naweek te oefen. Gaan probeer gerus om hierdie drie beginsels toe te pas wanneer jy met jou man of jou vrou of jou kinders of dalk selfs jou werksmense te doen het.

Onthou ook dat dit nie oornag gaan kom nie. Jy gaan vir Vader moet vra om jou denke oor jouself en jou naaste weer te verander en te vernuwe sodat jy hulle deur Sy oë kan sien.. jy gaan moet aanvaar dat jy nie altyd met almal se opinies gaan saam stem nie, maar dit maak nie saak wie van wie verskil nie… ons moet verkil, omdat elkeen verskillend aanmekaar geweef is.

Jy gaan nie met ‘n houding kan stilstuipe kry en jou eerder by jou eie taak bepaal, en so dink jy sê maar eerder niks nie… jy gaan weer jou hart en jou siel en jou gees in die verhoudings wat deur hierdie afskuwelike sindroom geaffekteer word moet gaan inploeg, voor jou die saad van nuwe Liefde en Lewe daar sal kan saai.

( Behalwe vir die Lewende Woord van God, het Vader gedurende hierdie deel van ons reis saam, die volgende hulp middel in my lewe gebruik het: Conflict-Free Living, deur Joyce Meyer)

Lewer kommentaar

