Liza Welsh

Vir U akker, waaroor ek aangestel is…

In Uncategorized on April 14, 2010 at 10:15

Pappa Vader… aan U en U Seun en U Gees… aan die drie heiligdom wat oor ons waak wanneer ons slaap, wanneer ons wakker is, wanneer ons met ons daaglikse take handel, self wanneer ons van U vergeet.. Aan U om al die lof en eer toe.

Here God, dankie vir die môre son wat sag kuns begin om die mis wolkies te kielie sodat hulle begin om die pad te vat… en dankie Here vir die Haan wat ons met sy lof lied uit die bed uit betower. Dankie Here vir die bekende geur van my eerste koppie koffie wat met soveel liefde deur Keenan gemaak is.

Dankie Jesus vir Connel skaterlag geluidjies uit die kombuis so vroeg in die môre, vir Ross middernag grappies wat Miachlan se seer tand vleisies vir almal soveel meer draagliker gemaak het. En Here dankie vir die trane wat U in die stilte van die nag van my wange kom afdroog het. Here dankie vir al hierdie seëninge wat U vir ons geskenk het. Dankie Here vir die stukkies van my boetie wat U in Connel en Miachlan vir ons kom bêre het.

Here dankie dat U ons skoon was deur U bloed, sodat ons deur Genade vlekloos voor U kan staan. Dankie Here dat U kragtens U besluit, daagliks die geheimenis van U wil vir ons lewens met ons deel en dankie Jesus dat U ons die krag gee om dan U Wil uit te voer.

Vader dankie dat U deur Christus en deur die Heilige Gees ons as U eiendom beseël, sodat ons tot eer en verheerliking van U naam gebruik kan word.

Pappa Jesus kom in hierdie oggend en kom was my skoon soos die dou die plantjies se groen blare kom skoon was, en kom kroon my met ‘n heilige kroon soos die kransies vol blomme daar buite. Vader breek my oop sodat strome vol lewende water oor U akker, waaroor ek aangestel is, kan loop.

Amen.

Lewer kommentaar

