Liza Welsh

Waarheid en Liefde soos lewende water…

In Uncategorized on April 13, 2010 at 14:08

Pappa God, dankie Here dat ek U woord kan verkondig Vader. Dit is nie deur myself dat ek hierdie taak verrig nie, dit is nie deur mense dat ek aangestel is nie, maar deur Jesus Christus en deur God die Vader wat Hom uit die dood opgewek het.

Vader God, dit is skrikwekkend wanneer ons na ons eie lewens kyk en sien hoe vinnig ons van U ware Evangelie afvallig word Vader. Here God, vandag bely ons dat daar geen ander Evangelie is nie. Vader, ons weet dat daar mense is wat die evangelie van Christus probeer verdraai. Vader ons verstaan ook dat hierdie verdraaiing plaas vind uit onkunde of selfs sonder dat die mens dit agter kom, tog Vader mag en kan ons nie weg skram van die gevaar van ‘n verdraaide evangelie nie. Daarom Vader vra ek met elke stukkie van my hart, in werklike opregtheid Here, reining my denke en my hart sodat ek nie skuldig sal word aand die verdraaiing van U evangelie nie.

Vader mag ons nooit die evangelie verkondig vir die guns van mense nie, mag ons slegs die evangelie, die ware evangelie, soos dit in U woord staan terwille van U heilige Naam verkondig. Vader mag ons nooit U naam beswadder deur ‘n evangelie te verkondig wat ons self uit dink nie, maar mag ons slegs die evangelie verkondig soos deur Christus aan ons geopenbaar.

Here saam met die bekende groep DC Talk, wil ek my aksies, my intensies en my motiewe ondersoek. Vader help my om na te dink oor die gevolge van my aksies, en Here lei my om binne U wil op te tree.

The greatest single cause of atheism in the world today
Is Christians who acknowledge Jesus with their lips
Then walk out the door and deny him by their lifestyle.
That is what an unbelieving world simply finds unbelievable.]

What if I stumble?
What if I fall?

Is this one for the people?
Is this one for the Lord?
Or do I simply serenade for things I must afford?
You can jumble them together, my conflict still remains
Holiness is calling, in the midst of courting fame

Cause I see the trust in their eyes
Though the sky is falling
They need Your love in their lives
Compromise is calling

(chorus)
What if I stumble, what if I fall?
What if I lose my step and I make fools of us all?
Will the love continue when my walk becomes a crawl?
What if I stumble, and what if I fall?

What if I stumble, what if I fall?
You never turn in the heat of it all
What if I stumble, what if I fall?

Father please forgive me for I can not compose
The fear that lives within me
Or the rate at which it grows
If struggle has a purpose
On the narrow road you’ve carved
Why do I dread my trespasses will leave a deadly scar

Do they see the fear in my eyes?
Are they so revealing?
This time I cannot disguise
All the doubt I’m feeling

What if I stumble, what if I fall?
You never turn in the heat of it all
What if I stumble, what if I fall?

What if I stumble?
Everyone’s got to crawl when you know that
You’re up against a wall, it’s about to fall
Everyone’s got to crawl when you know that (2x)

I hear You whispering my name [You say]
“My love for You will never change” [never change]

What if I stumble, what if I fall?
You never turn in the heat of it all
What if I stumble, what if I fall?

What if I stumble, what if I fall?
You never turn in the heat of it all
What if I stumble, what if I fall?

What if I stumble, what if I fall?
You never turn in the heat of it all
What if I stumble, what if I fall?
You are my comfort, and my God

Is this one for the people, is this one for the Lord?

Here God, reining my, heilig my woord, laat U liefde soos lewende water uit my gees borrel en vloei waar U bepaal.
Amen.

Lewer kommentaar

