Liza Welsh

Vandag se Woord – 13 April 2010

In Uncategorized on April 13, 2010 at 14:05

Jeremia 3:4-5

“En nou noem jy My skielik: ‘My vader’, en sê jy: ‘U is my vriend vandat ek ‘ kind was. Sal U vir altyd kwaad wees, vir altyd toornig wees?’ Dit is wat jy gesê het, maar jy het verkeerd bly doen, net waar jy kon.”

Ons weet dat ons ‘n God van oneindige genade dien. Maar soms voel dit vir my of ons probeer om te vergeet dat ons ook ‘n toornige God dien, omdat dit makliker is vir ons om dan te probeer om misbruik te maak van ons God se genade.

Ons tugtig ons kinder om seker te maak dat hulle verstaan dat sekere gedrags patrone onaanvaarbaar is, en tog wonder el hoeveel aandag ons as volwassenes aandag slaan op God se tugtiging. Soms, nes ‘n moeder of ‘n vader hulle kinders met ‘n sagte woord vermaan, so vermaan God ons soms deur die sagte woorde van mense wat ons pad deur die dag kruis…

• Hoe ingestel is jy op God se sagte vermaninge? Of gaan dit ‘n groot harde tugtiging neem voor jy luister?
• Dra jou lewe die vrugte van dit wat jou mond bely? Vra jy met ‘n opregte hart dat Vader jou sal waarsku wanneer jy weg dwaal, of wag jy eerder net elke keer tot na jy verbrou het om maar net weer om vergifnis te vra?
• Bid ons proaktief or reaktief… slaan jy vure dood, of maak jy voorbrande op die regte tyd, onder die leiding van die Gees?
• Hoe eerlik en naak staan jy regtig voor jou Skepper wanneer jy Hom ontmoet? Is jy steeds op die plek in julle verhouding waar jy sonder jou vye blaar kleed voor Hom kom staan wanneer Hy jou roep?

Vader het my die afgelope paar weke met hierdie vrae gekonfronteer omdat Hy vir my die ware skade van hoogmoed in ons lewens wou kom illustreer. Vader het my attent gemaak op die skade wat hoogmoed en trots in my lewe al aangerig het, en Hy het ook my aandag gevestig op die vrugte van hoogmoed wat in talle situasies as onskuldige aksies en reaksies na vore gekom het.

Op hierdie sagte manier het Vader my ook gemaan om nie te begin om in die gees van hoogmoed op te tree nie, veral nie wanneer ek te doen kry met mense wat ander glo as ek nie, en ook veral nie wanneer ek my kinders dissiplineer nie.

Dit is slegs vanuit Genade dat ek oor wysheid beskik wat Vader na hulle wil oordra… die wysheid wat ek het om te deel het niks met my ouderdom te doen nie… dit is nie as gevolg van my ouderdom dat ek my kinders se respek verdien nie, maar eerder as gevolg van die feit dat Christus my gemaak het, dat, ongeag van my aksies, is daar steeds ‘n deel van Christus in my, in elke persoon op aarde en daarom moet ons elke persoon respekteer, maak nie saak van waar hulle kom of hoe hulle vir ons lyk nie… elke mens verdien ons eerlike en opregte respek. Ons kan nie konstant aangaan om neer te sien op mense wat anders as ons lyk, of praat of volgens ons oor minder geestelike outoriteit beskik nie, want dit is wanneer ons op ons swakste is, wat God op sy beste deur ons kan werk…

Lewer kommentaar

