Liza Welsh

Danksegging te midde van moeilike tye

In Uncategorized on April 12, 2010 at 11:15

Vader God, Koning van my hart, Heerser van my hele lewe. Here ek loof U vandag as die middelpunt van my vlees, siel en gees. Vader U is die Vader van wonderwerke, die God wat skep, die God wat red, die God van Waarheid. Here God, ek kan net hoop dat my nederige woorde sal kan begin om U lof te besing, want Here geen aantal woorde or lof gesange sal ooit U majesteit waardig kan wees nie.

Vader God, dankie Here dat onss elke dag, enige uur van die dag by U voete kan kom sit en vir vergifnis kan kom vra vir ons oortredinge. Vader dankie dat ons deur die Genade Bloed wat U Seun vir ons aan die kruis gestort het, U vergifnis kan ervaar en mag aanvaar. Vader sie skrif sê, as is ons skarlaken rooi van sonde Here, U was ons so wit soos sneeu. Ere God kom was my, kom reinig asseblief weer my hart, kom ruk alles sonde wortel en al uit my siel, sodat ek in my gees opregte vrugte, goeie vrugte kan dra.

Here, uit genade en slegs genade leef ek in die wete dat U ‘n vader is wat U oor ons ontferm, en U is die God wat in elke omstandigheid moed kan gee deur die hoop wat U vir ons in die hemele bewaar. In elke moeilike omstandigheid Here is U met ons, bemoedig U ons, dra U ons.

Pappa God, dit is om hierdie rede dat ons dan ook ander kan bemoedig. Here dit is waar dat ons ‘n oorvloed van lyding ter wille van Christus ervaar, maar dit is ook waar dat ons ‘n oorvloed van bemoediging deur Christus geniet.

Here vandag bid ek dat U ons denke sal verander Here, sodat ons harte kan verander, want Vader die oomblik wat ons, ons daaglikse lewe vanuit hierdié perspektief beskou, verander die hele prentjie en dan Vader sal ons hele reaksie so verander dat ons die vrugte van U Gees sal dra.

Here God, vanuit hierdie perspektief verander die dreigement van onverantwoordelike en uittartende uitlatings deur verskeie politieke leiers in ‘n geleentheid om God se genade en bemoediging te ervaar, en om ook U teenwoordigheid in hierdie situasie en met ons mede mens te deel.

Here die selfde geld vir elke venstertjie koevert wat ons met soveel mismoedigheid uit ons posbus haal. Vader mag ‘n diep afhanklikheid van U die angs greep wat hierdie stukkies papier in ons verwek vervang. Mag ons in afwagting op U hand en U seën en U genade wag m God.

Here U het deur genade ‘n vaste verwagting geskep dat nes ek in Christus se lyding sal deel, dat ek ook in Dy bemoediging en Hoop en in die krag wat Hom uit die dood uit opgewek het sal deel. Vader mag ons oë nie net op die eer van die oorwinning wat ons met U sal deel wees en gevestig bly nie, nee Vader mag ons fokus eerder slegs die eer van U naam bly.

Here, U weet dat ons soms dae beleef wat dit voel asof ons vêr bo ons kragte versoek en beproef word, soms Here voel dit selfs of ons maar ale hoop kan laat vaar. Maar dit is juis op hierdie dae Here wat U ons herinner, en ons leer dat ons nie op onsself kan vertrou nie, maar dat ons eerder slegs op U moet vertrou. U is die Alfa en die Omega, die begin en die einde van my lewe, U is my hele lewe, niks gebeur met my sonder dat U hand dit toe laat nie my God en niks kan my ooit van U liefde skei nie en daarom Here is ek dankbaar vir die genade gawe van geloof waarmee U my elke môre seën.

Amen.

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Change )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Change )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Change )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: