Liza Welsh

Nie in eie krag of wysheid nie…

In Uncategorized on April 8, 2010 at 12:49

Pappa Vader, vandag kom sit ek voor U voete, want die hoop wat ek gister gehad het wil kwyn voor die aangesig van die voorbeelde van haatspraak aan beide kante van die rasse skeiding in hierdie pragtige land waarin ons almal woon.

Vader, dit is eers wanneer ons besef dat U Seun, Christus, die beeld van God self is, en dat alles deur Christus geskape is, dat ons verby die verskille tussen mense kan kyk. Vader alles wat ons op aarde kan sien en ook nie kan sien nie, is deur U, deur U Seun geskape. Daar is ook niks wat voortbestaan op hierdie aarde sonder U Seun wat dit in stand hou nie.

Vader daarom wil ek U smeek…. Laat die skille van elke persoon in hierdie land se oë af val, laat hulle besef dat niks gebeur sonder dat U toelaat dat dit gebeur nie. Die regering wat aan bewind is, omdat U dit so bestel het en daarom moet ons ongeag van kleur or kultuur of persoonlike opinies, die heersers wat U aangestel het respekteer.

Vader ek glo en ek bid dat elke gelowige, weereens ongeag van kleur, kultuur of taal, sal verstaan dat die huidige situasie in ons land die perfekte geleentheid is vir ons om te wys dat ons wat ‘n persoonlike verhouding met Christus het, ons vir Hom sal afsonder, ons sal deur Christus se liefde uitstaan bo die res en so deur voorbeeld en nie deur konfrontasie, ‘n groot verkil maak in ons land.

Christus was die Eerste om geskep te word en die Eerste om uit die dood uit op te staan, en U ons God het aan ons belowe dat ons deur geloof toegang het tot die selfde krag wat Christus uit die dood uit laat opstaan het, en daarom vra ek nederig Vader, skenk ons daardie krag sodat ons wat verstaan dat daar ‘n deel van Christus in elke persoon op hierdie aarde is, die strydende partye met mekaar sal kan versoen.

Vader ek smeek nie om heridie versoening terwille van veiligheid of enigsins ter wille van menslike vrees of behoud nie, maar eerder my God sodat U naam deur hierdie versoenings proses verheerlik kan word.

Vader, dit wat ons in ons eie krag probeer bou, is nooit blywend nie en verandering wat ons op ons eie maak hou nie, tyd verweer ons vasbeslotenheid en goeie bedoelinge en ons krag op ons eie is nie opgewase teen die Satan se slinkse leuns nie.

EN daarom glo ek Here, en ek belei, dat ons nou weer as nasie op hierdie punt staan, omdat U nie ingesluit was by die eerste transformasie proses nie, die hele reënboog nasie is gebou op die pilare van humanisme, erder as Christus se liefde en daarom Here gaan die vrede nie behoue bly nie en gaan ons demokrasie altyd kwesbaar bly. Dit is daarom Vader van genade smeek ek U, terwyl ons versoenings pogings in puin hope om ons lê en ons verslae staan oor die oplossing, mag U Gees kom oorneem en names ons die pilare van demokrasie en vrede en eenheid weer ko opbou.

Vader mag ons verstaan dat nie eens een van die mees gevorderde konstitusies in die wêreld ons ka red van die oordrewe trots wat tussen die mense van ons land kom staan nie. Laat ons eerder as om rond te skarrel en menslike oplossings te soek, op ons knieë gaan en begin deur U voorskrifte te gehoorsaam, waarvan die grootste gebod liefde is.

Pappa God mag ons ook ter selfde tyd ons oorgee aan U wil U aan die stuur van ons land plaas.

Amen.

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Change )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Change )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Change )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: