Liza Welsh

Swaard of Septer?

In Koffietyd on November 11, 2009 at 15:17

Hierdie naweek sit ek by ‘n verjaardag partytjie en soos die aand verloop kruis my en my Skottie se paaie met ‘n jong man wat ywering en uit volle bors sy toewyding aan ons Pappa verkondig.

My hart het so warm geklop in die begin van die aand, maar teen die einde was daar ‘n frons en ‘n paar vraag tekens wat seker baie duidelik hulle verskyning op my voorkop gemaak het.

Daar was geen verskil tussen die optrede van meneer ywerig en sy aardse maters wat nie so ywerig is om hulle te onderwerp aan ‘n Hemelse Koning nie. Maar dit was nie die grootste van my issues nie… my hare het begin rys toe meneertjie ewe judgmental met sy glasie Grants en water in die een hand en sy Bybel versies in die ander mense links en regs wou oordeel en veroordeel en dan begin ek wonder wanneer ons wat Christus se verteenwoordigers hier op aarde is gaan op hou om liedere soos die volgende te inspireer?

“Kan jy my skroewe vir my vas draai?
Kan jy my alabasters vir my vind?
Kan jy jou idée van normaal in jou gat opdruk, kan jy?
Kan jy apatie spel?

Kan iemand dalk ‘n God bel en
Vir Hom sê ons het Hom nie meer nodig nie, kan jy?
Kan jy apatie spel?…”

Ja, ons die ‘n God van liefde en woede, ‘n God van genade en torn en ‘n God wat wel oordeel, maar dis ons God wat moet oordeel, nie ons nie.

Laat die wat onbeskaamd voor my Jesus en Sy kruis kan staan dan die eerste klippe gooi, want al is my hande en my voete ook al saam met my Christus gekruisig en al doen ek my bes om elke dag om my vlees vir Christus te laat sterf, en al is ek deur my God en Pa se genade deur die Heilige Gees vervul, wil ek nooit, ooit vergeet om die Christus in my mede mense te dien nie, en wil ek nooit ooit die een wees wat soveel pyn en leuens in die harte van God se verlore skapies saai nie, want dan verander ek van die swaard van Waarheid in die Hand van my Heiland na ‘n septer in die hand van die bose.

Lewer kommentaar

