Liza Welsh

Victory – Halleluja!!!!!

In Gebede on September 4, 2009 at 11:01

Here die Nag was lank en die styd was wild. Moeg en dors en honger kom ek voor U staan, maar in my hart jubel daar ‘n nuwe lied:

Lord I’ve got VICTORY HALLELUJA,
over the enemy, GLORY GLORY,
and the world can do me na harm!

The are times when I’ve been wounded,
And I have battle scars to show,
And yes I am going through the storm of blinding rain,
But I am going on in Jesus’ name!

Lord I’ve got VICTORY HALLELUJA,
over the enemy, GLORY GLORY,
and the world can do me na harm!

Amen.

  1. MY PA IS DIE KONING VAN DIE HEELAL!!!!! EK LOOF EN PRYS EN JUBEL! ”THE JOY OF THE LORD IS MY STRENGTH”

Lewer kommentaar

