Liza Welsh

Seën Wense vir 2 September 2009

In seën wense on September 2, 2009 at 15:00

Job 28 praat oor die mens se soeke na wysheid en die mens se neiging om homself af te sloof vir goedkoop plaasvervangers vir wysheid.

Daar is niks daarmee verkeerd om hard te wek nie. In teendeel, ons het reg aan die begin opdrag gekry om God se aarde te bewerk. Tog het God ons nooit ‘n mandaat gegee wat gesê het dat ons opdrag om die aarde te bewerk belangriker is as die Een wat oorspronklik die opdrag gegee het nie.

Die Here het my geseën met die geleentheid om weer ‘n eenvoudige kalm lewe te kan lei. Hiermee bedoel ek nie dat ek op die bank sit en vir die voëltjies staar nie, NEE ek is baie besig om my kinders te onderrig, maar die Here was genadig genoeg om daardie gejaagdheid uit ons lewens te verwyder, ons het tyd om ons dag saam met Hom te begin en te eindig. Genadiglik maak Hy dit ook vir my moontlik om ‘n goeie gedeelte van my middag op Sy skoot te spandeer.

Soms as ek met mensies buite ons gesin struktuur praat voel ek skuldig omdat dit so kalm hier by ons gaan en so dol by hulle. Almal is so opsoek na die regte lewens filosofie, die regte motivering, die regte balans. As ek weer Job 28 lees dan kom ek agter dat daar nie ‘n perfekte resep is nie, daar is nie ‘n formule wat ons kan volg nie, nee ons kan net ons rus en kalmte by ons Hemelse Vader gaan soek. Ons kan maar net ons besige dagboeke vir hom gee en vra dat Hy ons skedule vir ons moet begin organiseer.

Ek wil graag hierdie seen wens oor elkeen wat dit lees uitspreek, mag ons God genadig genoeg wees dat hierdie seen wens ‘n werklikheid in jou lewe sal wees:

“Mag ons God, wat alleen die pad na Wysheid ken, jou padkaart word. My Hy jou die woonplek van Wysheid wys en mag Hy vir jou insig gee.

Ons God het die krag van die wind bepaal en die waters uitgemeet, Hy het die reëls vir die reën gemaak en vir die weerlig die pad aangewys. Al hierdie natuurlike elemente hou soos klokslag al vir millennia by hulle skedule, mag jy ook daarom begin om Hom ten volle met jou skedule te vertrou.

Mag Hy vir jou genoeg tyd gee om Sy Woord te bestudeer, want Sy Woord is die lamp vir ons voete. Mag Hy vir jou genoeg tyd gee om in Sy arms te lê en in Sy oë te kyk terwyl jy Hom prys. Mag jy vandag tot stilstand kom en ophou om met so min tyd saam met jou God tevrede te wees.
Amen.”

Spesifieke Seën Wense – 2 September 2009

Vir Chantal: Die Here het jou gehoor, jy wat na Sy hulp smag. Hy is besig om na jou toe af te buig want Hy het jou hulpgeroep gehoor. Mag jy jou hand nou uitsteek, Hy wil jou uittrek uit die put van die dood. Mag jy jouself oopstel want Hy wil die slymerige modder van jou wit rokkie en jou mooi gesiggie af was, Hy wil jou weer op Sy rots laat staan. Mag jy begin sing met die nuwe lied wat Hy in jou mond gelê het, ‘n nuwe loflied vir Hom alleen. Mag dit met jou goed gaan omdat jy op Hom alleen vertrou.”

Vir my eie gesin:  “God het in ons lewens verskyn en mag ons vyande daarom uitmekaar spat, mag hulle op die vlug slaan, soos rook wegwaai. Mag God ons struikelblokke met Sy vuur smelt. Mag ons ewiglik in vrede voor die Here verskyn. Mag vrede in ons harte en geeste heers. Mag ons ewiglik so na aan Hom wandel, voor Hom buig, vrolik sy Lof besing.

Mag ons ‘n lied tot eer van ons God wat op die wolke ry sing, Hy is die Vader van die weeskinders, Hy vertroos die hart van weeskinders en hy het die eer van die weduwee herstel, Hy laat ons elke aan ons koppe neerlee in Sy woning. Mag Hy ons deur hierdie laaste stukkie woestyn lei!”

Lewer kommentaar

