Liza Welsh

Gideon – Deel 8

In Bybel Helde,Gideon,Reeks Gedagtes on September 2, 2009 at 14:47

Teks Rigters 7: 8 – 15

In Rigters 7:8 – 12 lees ons dat Gideon en 300 man gereed gemaak het om die Midianiete aan te val. Die Here het weer Sy opdrag aan Gideon oorgedra en weer het die Here Gideon se vrees in ag geneem. Die Her se vader hart is sag en Hy wil ons vertroetel, net soos ons nie daarvan hou dat ons kinders moedeloos en bang moet wees nie, wil God ook nie hê dat ons moedeloos en bang moet wees nie.

In Rigters 6 gebruik die Here ‘n droom en die uitleg van die droom ons Gideon aan te por en vir hom moed te gee. Dit is ook belangrik om te sien dat Gideon nie self die droom gehad het nie, maar dat een van die vyand se manskappe die droom gehad het. Die Here het dus op ‘n wonderbaarlike manier ‘n onafhanklike bron gebruik om Gideon weer te verseker dat Hy op die regte pad is.

Die Here werk op sulke subtiele maniere. Dit belangrikheid van ons ongebore kind se naam lê baie swaar op my hart en ek het al telkemale vir die Here gevra om die naam oor en oor te bevestig. Die ongelooflikste bevestiging het Sondag Oggend gekom. In Zambezi rylaan is daar ‘n oom wat Fudge en ‘n Bybel versie verkoop. Die bordjie wat om sy nek hang het my aandag getrek omdat die feit dat die pakkie fudge ‘n Bybelversie insluit, groter as die prys of die naam fudge op die bordjie aangebring is. Die moedeloosheid in die oom se oë het ook my hart geroer en laastens sukkel ek maar om nee te sê vir ‘n soet dingetjie.

EK het eers later die dag na die Bybel versie gekyk en ek kon my lag nie keer toe die skrif op beide kante van die papiertjie weereens oor water handel nie. Dit was nie toeval dat daardie kaartjie in my sakkie fudge beland het nie, dit was nie toeval dat die oom daardie pakkie vir my gegee het nie, dit was die Here wat weereens my hart gehoor het en my kom antwoord het.

Durendheid is dit ook vir my opvallend dat Gideon ‘n punt daarvan maak om die Here te dank. Elke keer wat die Here vir Gideon vertroos of vir hom moed gee, stop hy eers waarmee hy besig is om die Here te dank. Dankbaarheid is een van die sleutels wat ons moet aangryp, want dankbaarheid hou ons harte sag en ons ore oop sodat ons intiem met ons Vader kan verkeer.

Hoe lyk jou dankbaarheids metertjie? Draai jou kerm masjien ook soos dies res van die wereld teen 10 000 revolusies per minuut, of het jy al jou rus en vrede by die Here gaan soek?

Lewer kommentaar

