Liza Welsh

Seën Wense vir 1 September 2009

In seën wense on September 1, 2009 at 14:44

Op hierdie pragtige dag wat die begin van die lente vir ons aan kondig wil ek jou seën met die bevryding en redding van die Here!

Mag die Here by jou kom lê soos ‘n leeu, ‘n maanhaar, by sy prooi lê en grom. Mag niks jou verwyder van die beskerming van die Here nie.

Mag die Here soos ‘n beskermende voël rondom jou, wat snoesig in Sy nes lê, sweef. Die Here die Almagtige sal jou skuld wees. Mag Hy jou red en bevry.

Mag jy jou bekeer, sodat jy nie van Hom verwyder sal word nie. Mag jy jou afgode laat staan sodat die Here jou rots kan wees, sodat jy by Hom kan gaan skuil.

Mag die vuur van jou lewens altaar hoog brand ter ere van ons God en Vader.
Amen!
(Psalm 31)

Vir soveel van ons is lente ook simbolies van ‘ nuwe begin, daar waar die winter dood gesaai het, is daar weer tekens van lewe, en daarom wil ek ook graag hierdie lied wat Piet Smit sing graag vandag as my gebed met julle deel:

Self Ondersoek (Piet Smit)
Hemel Vader kyk na my, kyk ek sit hier by U voete! Ek wil so graag vannaand net alleen by U wees. Elke keer as ek stil word en op kyk in U oë, sien ek myself in die spieël van U Gees.

Vader vul my met U krag en U genade, want Heer ek sien ‘n dof, verwronge beeld. Help my om my lewe en myself so oop te breek dat ek tot diep binne in myself kan kyk. Help my in genade weer skoon en heel te word. Here help my asseblief om meer soos Jesus te lyk.

Hemel Vader kyk na my, kyk ek kniel hier by U voete! Ek wil my hele lewe en myself voor U kom lê. Elke keer as ek stil word en op kyk in U oë, dan wonder ek, is ek regtig soos U my wil hê.

Vader vul my met U krag en U genade, want Heer ek sien ‘n dof, verwronge beeld. Help my in my soeke om die ware ek te ken, gee dat ek myself deur U oë sal kan sien. Help my in genade om weer nederig te word. Here help my asseblief om U weer opreg te dien. Dat die hele wêreld U beeld in my sal sien.

Spesifieke Seën Wense – 1 September 2009

Oom Basie en Tannie Lina: Die seën van die Here word reeds deur die groei van julle besigheid geïllustreer. Elke nuwe kliënt word persoonlik deur die Here gestuur, elke sent is ‘n genade gawe uit Sy hand. Die sprinkane wat julle beloftes wil kom op eet het ook hulle te voorskyn begin maak en daarom voel ek dat die Gees my lei om hierdie seën wens hier onder oor julle uit te spreek.

Mamma en Pappa: Die uitkoms vir julle pyn en leiding is naby. Die Here het nie van julle vergeet nie. Ek weet die pad stamp en stoot, maar ek weet ook dat die Here julle dra. Hierdie seën wens is ook vir julle.

“Mag die vuur van God die stoppels in julle pad verteer, mag al die struikelblokke wat in julle pad kom staan het, soos hooi in flame opgaan. Mag die wat in julle pad wil staan, wortel en tak uit geroei word. Mag daar niemand in die pad van die openbaringe wat die Almagtige oor julle lewens gespreek het, kom staan nie. Amen.” (Jesaja 5:24)

Vir my eie gesin: Ons staan weer voor die Jordaan Rivier, ons nuutste deurbraak, ons volgende beloofde land lê net hier voor ons. Die deurbraak waarvoor ons so hard bid is op die horison, en daarom wil ek ook hierdie seën wens oor ons as gesin uitspreek:

“Mag die vuur van God die stoppels in ons pad verteer, mag al die struikelblokke wat in ons pad kom staan het, soos hooi in flame opgaan. Mag die wat in ons pad wil staan, wortel en tak uit geroei word. Mag daar niemand in die pad van die openbaringe wat die Almagtige oor ons lewens gespreek het, kom staan nie. (Jesaja 5:24)

Mag die vrede waarmee die Here ons geseën het blywend wees. Mag daar ‘n kalmte in ons siele wees, mag ons rustig wees al voel dit of ons boodjie partykeer biedjie water skep. Amen.”

Lewer kommentaar

