Liza Welsh

Gideon – Deel 4

In Bybel Helde,Gideon,Reeks Gedagtes on Augustus 27, 2009 at 15:17

Teks Rigters 6:23 – 25

In Rigters 6:23 lees ons hoe die gebeure van die dag vir Gideon oorweldig het. Weereens het sy taak vir hom te groot gelyk, en weer praat die Here met hom, weer vertroos die Here hom.  Dit gebeur so gereeld dat ons ook herhaaldelik ook so oorweldig voel en dat die Here ons moet kom vertroos.

Vandag was juis een van daardie dae. Die seuntjies volg ‘n tuis skool program en alhoewel dit nie ‘n geval is van kinder speletjies nie, geniet ek die voorreg om hierdie kosbare jare saam met my kinders te kan spandeer geweldig. Een van my take is om my Erfstukkie te leer om nie sy talent ten opsigte van sy vermoë om mense goed op te som vir sy eie selfsugtige doeleindes te gebruik nie.

Die droom wat die Here sovêr vir sy lewe met my gedeel het sluit in dat hy hierdie talent moet gebruik om mense op te rig en te ondersteun. Tog sukkel ons met hierdie stukkie van sy opvoeding. Die emosionele wonde uit sy onstuimige baba jare veroorsaak dat hy eerder net na homself wil omsien, sy belange bo ander se belange stel, sonder om twee keer te dink oor die gevolge van sy aksies.

Vandag het hy weer besluit om te probeer om my geduld en lank moedigheid uit te buit, so asof dit ‘n swakheid is… dit het sommer my moed in my skoene laat sak en my laat voel of ons nou weer tien treë agteruit gegee het nadat ons die hele week darem dit kon reg kry om sovêr 5 treë vooruit te gee. Tog het ons Pappa gekom en my met wysheid en insig geseën sodat ek die situasie reg kon hanteer, en so kon ek steeds Sy Naam vereer en ook nog ‘n stukkie hemelse gereedskap in my rugsak sit.

Nadat die Here Gideon vertroos het, het Gideon ‘n altaar gebou. Die naam van die altar was “God gee gerus.” Die bou van die altaar wys ons nie net op Gideon se dankbaarheid nie, maar ook op die opofferings wat ons moet maak op hierdie  pad wat ons saam met die Here stap. Soos ons vêrder in Rigters lees, sien ons al die opofferings wat Gideon moes maak om die Here se wil te kon nastreef. So moet ons elkeen persoonlik ook bereid wees om opofferings te maak.

God het immers die grootse opoffering ooit vir ons gemaak, Hy het vir ons met die bloed en die lewe van Sy Seun betaal. Dit is juis uit dankbaarheid dat ons dan onsself moet gereed maak soos ‘n bruid haarself gereed maak. Ons bruidskleed moet verander van ‘n verflenterde wêreldse kleed na ‘n koninklike kleed….

Hoe lyk jou kleed vandag? Het jy die moeite gedoen om hom skoon te hou, hoe lyk jy as die wêreld na jou kyk, kan hulle sien dat jy deel Jesus se Bruid is… of sit jy nog op die ashoop in jou vuil flenters?

Lewer kommentaar

