Liza Welsh

Gideon – Deel 3

In Bybel Helde,Gideon,Reeks Gedagtes,Uncategorized on Augustus 26, 2009 at 10:18

Teks Rigters 6:17 – 22

Ons lees in Rigters 6:17 dat Gideon na die vertroosting van Sy Vader vir bevestiging van sy roeping, van sy opdrag gevra het. Bevestiging is belangrik. Ons is menslik en dit is belangrik dat ons leer om te onderskei tussen ons eie menslike begeertes en God se woord. Dit help nie ons raak besig met ons eie goddelike takies en dan vra ons net na die tyd dat God dit moet seën nie. Dit werk nie so nie, die skrif sê dat ons allereers Sy wil moet na streef.

Gideon vra vir ‘n wonder teken en die Here bevestig so vir Gideon sy opdrag. Die gee gehoor aan Gideon se versoek. Tog is dit belangrik dat ons sal oplet en notisie neem van die hoeveelheid moeite wat Gideon gedoen het die voorbereiding van sy offergawe. Hier kan ons duidelik sien dat die Here wil hê dat ons behoorlik sal bemoeienis maak met sy saak. Ons moet moeite doen met ander, met onsself. Ons moet onsself vir hom eenkant hou. Ons moet ons geestelik mooi maak soos ‘n bruid haar mooi maak vir haar bruid op hulle trou dag. Ons moet ander lyk as die wêreld, op hierdie manier vereer ons ook ons God daagliks.

On lees dan in vers 22 dat die Engel van die Here van Gideon af weggegaan het na die wonder teken. Dit is belangrik dat ons sal verstaan dat dit nie beteken dat die Here nou weer heeltemal vir Gideon verlaat het nie. Dit beteken bloot dat ons moet onthou dat ‘n intieme verhouding met God nie beteken dat ons elke dag daardie hoendervleis geestelike ervaring gaan beleef nie, nee ons sal eerer die vrede dat ons met Sy Gees vervul is beleef. Ons moet ook nie net jaag van een hoendervleis ondervinding na die volgende nie. Ons moet eerder fokus daarop om met God te komunkeer en te luister as Hy met ons praat.

Ja ek stem saam ons dien ‘n ongelooflike, ‘n wonderbaarlike God, maar Hy is ook ‘n God wat goedertieren is, ‘n sagte God. Daarom is Hy ook soms in die aand wind wat so saggies aan jou wang vat as jy so eensaam en verlore voel. Partykeer is Hy die onverwagste soentjie wat my vierjarige wille wragtig op my wang kom plak en ek weet dat Hy altyd daar is as my Blondekop Skottie vir my oog knip.

Dit maak nie saak hoe seer my hart is of hoe kwaad of ontsteld ek is nie. As daardie Skotie sy regter oog met al sy lag stempeltjies vir my knip, glimlag ek onwillekeurig. Die warm gevoel wat oor my begin spoel versag my hart en droog my trane af want ek weet dat daardie warm gevoel deel uitmaak van ‘n liefdes vuur wat voor die grond legging van die aarde al aangesteek is. Ek is vlees geneem van my Skottie se vlees, been van sy been.. ‘n verbintenis deur God bepaal lank voor die berge gestalt gekry het en die hemel gewelf van die waters op die aarde geskei is.

Hoe praat die Here met jou? Het jy al daaroor gedink, wat is daardie spesiale ietsie wat God net met jou deel en niemand anders weet daarvan nie, wat is julle geheime ietsie?

Lewer kommentaar

