Liza Welsh

Op U Alleen!

In Gebede,Koffietyd on Augustus 20, 2009 at 18:32

My asem is min my God,
My woorde is skaars.
Met gebreklike sinne beoog ek om U te loof.

Dankie vir jare van lag saam met my Oupa,
Dankie vir die vol lewe waarmee U hom so vêr seën,
Dankie vir die voorreg om by hom te kan leer.

Wat ek voor moet vra is ek nie seker nie?
Hoe ek moet bid weet ek nie?
Wat U wil is ontgaan my!

Vader U is almagtig! Aan U behoort al die eer!
Mag U Gees namens my intree!
So sit ek my vertroue in die donker uur op U alleen.

Amen!

Lewer kommentaar

