Liza Welsh

Was dit my verbeelding?

In Koffietyd on Augustus 15, 2009 at 08:22

Die huis is aan die kant, die basse gepoeier en die wasgoed gewas…. Uiteindelik is almal geholpe en het ek ‘n paar minute vir myself. Vader praat met my, leer my, ek wik U so graag nog beter leer ken.

Die Here my wakker gemaak vroeg van oggend, toe die haan vir die eerste keer kraai…daar waar ek in my bed gele het, het Hy met my begin praat oor die toekoms, oor dinge wat Hy in ons lewens wil doen. Tog is dit so maklik om te wonder was dit my verbeelding, het ek reg gehoor… veral as die nuus so ongelooflik goed is en die beloftes so ongelooflik groot is….

Vanoggend antwoord Hy my, bevestig Hy sy beloftes, en tog waarsku Hy my teen die wat my dalk sal uitlag. Uit Kronieke 11, vertel Hy my van die wonder dade wat Hy met slegs 3 manne in David se leër gedoen het, die veldslae wat hulle gewen het, dan In Nehemia 2 herinner Hy my aan hoe die muur van Jerusalem weer opgebou is, en ook wys Hy vir my hoe Nehemia nie toegelaat het dat ander se skeptiese denkpatrone en klein geloof hom onder kry nie…

Daarom antwoord ek vandag almal wat so skepties is oor dit wat die Here vir ons elkeen wil doen: “….Die God van die hemels sal ons laat slaag in wat ons doen. Ons, sy dienaars gaan bou….” (Nehemia 2:20)

 Amen.

Lewer kommentaar

