Liza Welsh

Troos

In Koffietyd on Augustus 14, 2009 at 22:22

Soms neem die lewe oor en raak ons verlore tussen vuil gesiggies, kospotte en huiswerk… dan is daar nog werk en vergaderings en sport en probleme en irritasies.

Ons geduld sakkies raak leeg en ons empatie en meegevoel emmers begin beroerd lyk. Ons moed tenkies raak leeg en daarom straal ons minder liefde uit… Dit was een van daai weke hier in ons huis…. dol en besig… en toe ek uiteindelik vannaand dood moeg voor Sy voete neerslaan en nog voor ek kon begin kla, vra Hy my reguit uit Job 15:11

“Beteken die troos wat van God kom, vir jou niks, die woorde wat met soveel deernis tot jou gerig is? Waarom het jou gevoel met jou op loop gesit, waarom blits jou oë so?”

En al wat ek kan antwoord is Here vergewe my.. ek het nie meer krag gehad nie, want ek het nie my krag by U kom soek nie, ek het my Koffietyd saam met U afgeskeep… Vader verfris my, Vader vergewe my!

Amen.

Lewer kommentaar

