Liza Welsh

Manna uit die Hemel!

In Koffietyd on Augustus 6, 2009 at 06:49

(4 Augustus 2009)

U het my so sag kuns op my voor kop gesoen en met ‘n lied in my hart wakker gemaak. Hier buite die venster lê die ou bekende mis kombers so snoesig oor die plaas gevou. Die dag het sommer al klaar begin en die hele huis is al wakker… ek dank U vir woelige voetjies en raserige stemmetjies, vir seuntjies wat rustig onder U waak geslaap het.

Vader voor die dag vêrder gaan bring ek weer my koppie koffie en kom sit by U voete, Vader praat met my, deel U woord met my… leer my, ek is hier, ek luister!

In Jesaja 41: 24 praat U met die afgode in ons lewens: ‘Maar julle is niks, julle kan niks doen nie. Wie vir julle as sy gode kies, is self afskuwelik.’

Here Dankie vir hierdie antwoord op my gebed en my en my Blondekop Skottie se gesprek van gisteraand. Blondekop Skottie wou by my weet wat ek daarvan sou dink as hy dalk sy eie besigheid sou opgee en weer vir ‘n ander bestaande maatskappy sou gaan  werk. Ons het gepraat oor die sekuriteit van ‘n vaste inkomste, die vooraf bepaling van hoe en waar hy sy tyd dan sou bestee, ons het ook gepraat oor die impak wat die lang ure weg van die huis af op sy verhouding met die kinders en met my sou hê… maar U het my soeke na die regte antwoord by U geëer en my vanoggend geantwoord. U eer is belangriker as die false sekuriteit van ‘n vaste salaris, die gejaag na geld… U is ons sekuriteit, U wil my Blondekop Skottie gebruik om vir ons te sorg, so werk U deur hom en met hom… Dankie Here dat ons altyd op U woord en U waarheid kan vertrou.

Dankie Here vir die voorreg om vir elkeen van ons behoeftes slegs op U te kan vertrou, dankie vir die voorreg om soos die voëls van die veld slegs uit U hand te kan eet. U gee elke dag vir ons manna uit die Hemel, kos en voorsiening deur U geseën. Ons kom niks kort nie, ons gaan nie honger nie, nee U sorg met net genoeg vir elke dag.

Ons God is groot, Hy is goed aan Sy trou, Sy liefde, Sy voorsiening en Sy genade is daar geen einde nie!

Amen.

Lewer kommentaar

